do kasy suma: 0,00 zł

Darmowa dostawa już od 69,00 zł!

Promocje
Nowe smaki Rafi Cat 12 x 400g puszki dla kota
Nowe smaki Rafi Cat 12 x 400g puszki dla kota
49,00 zł 42,00 zł
szt.
Nowe smaki Rafi Cat 24x400g dla kota gratisy
Nowe smaki Rafi Cat 24x400g dla kota gratisy
94,00 zł 83,99 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
 
 
W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt:
sklep@twojpieszczoch.pl

 

Zwrot towaru nie jest dla nas żadnym problemem, bowiem klient ma pełne prawo reklamować towar lub dokonać jego zwrotu w przeciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, w tym drugim przypadku bez obowiązku podawania przyczyny (niemniej bylibyśmy wdzięczni za taką informację, aby móc ją wykorzystać przy ulepszaniu oferty sklepu oraz sposobu jego funkcjonowania).

Zwrot towaru krok po kroku:

1. Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
2. Do towaru prosimy dołączyć dokładnie i poprawnie wypełniony Dokument zwrotu (prosimy o wyraźne wpisanie numeru konta bankowego).
3. Do towaru prosimy również dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura VAT).
4. Zapakowany produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz paragonem/fakturą VAT prosimy przesłać na adres:

Twój Pieszczoch

KTK SYSTEM TOMASZ KIETLIŃSKI
ul. Opolska 1
45-807 Opole
z dopiskiem:   ZWROT

 


5. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu ok. 3 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu, ewentualny koszt dostawy jest zwracany wraz z ceną towaru.
6. Koszty odesłania towaru podlega zwrotowi (koszt najtańszego transportu).
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
8. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz tempo jej dostarczenia radzimy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania”/„Paczka priorytetowa”.


Reklamacja krok po kroku:

1. Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
2. Formularz reklamacyjny należy wydrukować, a następnie dokładnie wypełnić. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą uwzględniane.
3. Reklamowany produkt wraz z formularzem należy przesłać na adres:

Twój Pieszczoch

KTK SYSTEM TOMASZ KIETLIŃSKI
ul. Opolska 1
45-807 Opole
z dopiskiem:   REKLAMACJA



4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
6. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w ostateczności z tzw. potwierdzeniem nadania.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl