Zwrot towaru nie jest dla nas żadnym problemem, bowiem klient ma pełne prawo reklamować towar lub dokonać jego zwrotu w przeciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki, w tym drugim przypadku bez obowiązku podawania przyczyny (niemniej bylibyśmy wdzięczni za taką informację, aby móc ją wykorzystać przy ulepszaniu oferty sklepu oraz sposobu jego funkcjonowania).
Zwrot towaru krok po kroku:
1. Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
2. Do towaru prosimy dołączyć dokładnie i poprawnie wypełniony Dokument zwrotu (prosimy o wyraźne wpisanie numeru konta bankowego).
3. Do towaru prosimy również dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura VAT).
4. Zapakowany produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz paragonem/fakturą VAT prosimy przesłać na adres:
Twój Pieszczoch
KTK SYSTEM TOMASZ KIETLIŃSKI
ul. Opolska 1
45-807 Opole
z dopiskiem: ZWROT
5. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu ok. 3 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu, ewentualny koszt dostawy jest zwracany wraz z ceną towaru.
6. Koszty odesłania towaru podlega zwrotowi (koszt najtańszego transportu).
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
8. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz tempo jej dostarczenia radzimy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania”/„Paczka priorytetowa”.
Reklamacja krok po kroku:
1. Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
2. Formularz reklamacyjny należy wydrukować, a następnie dokładnie wypełnić. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie będą uwzględniane.
3. Reklamowany produkt wraz z formularzem należy przesłać na adres:
Twój Pieszczoch
KTK SYSTEM TOMASZ KIETLIŃSKI
ul. Opolska 1
45-807 Opole
z dopiskiem: REKLAMACJA
4. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
6. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w ostateczności z tzw. potwierdzeniem nadania.
7. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.